Тиждень наук
В період з 22 квітня по 26 квітня 2024 року з метою залучення здобувачів освіти до поглибленого вивчення природничих дисциплін, формування науково-дослідницького світогляду, створення умов для самореалізації здобувачів освіти у майбутній професії, відбувся «Тиждень наук». У тижні приймали участь здобувачі освіти І, ІІ, ІІІ курсів закладу освіти.
Під час проходження «Тижня наук» викладачами загальноосвітньої підготовки було проведено низку заходів, а саме:
- Викладачкою хімії та біології Людмилою ЧЕМЕРСЬКОЮ була проведена захоплююча вікторина на тему «Великі хімічні перегони». Прийняли участь здобувачі групи першого курсу.
- Викладачкою фізики Оленою ДЕЙНЕКОЮ було проведено розважальну гру «Брейн – ринг». За допомогою якої викладачу вдалося систематизувати й поглибити знання здобувачів освіти з пройденого матеріалу; удосконалити навички групової та індивідуальної роботи. Здобувачки освіти групи №14 представили своє бачення фізики у професії в малюнках.
- Викладачкою фізики Олександрою МУРАВЙОВОЮ було провело проведено захід присвячений дню пам’яті трагедії на ЧАЕС: «Чорнобильська трагедія на віки».
- Викладачкою географії Іриною МАЛЬОВАНОЮ було проведено екологічну бесіду із здобувачами освіти груп №№15,17 на тему: «Я віддаю свій голос за природу».
- Викладачкою інформатики Надією ВОЙТКО було проведено гру-квест «ІНФОманія» із здобувачами освіти групи №17, яка допомагає за допомогою різнопланових завдань мотивувати здобувачів до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами. Здобувачі мали змогу попрацювати за комп'ютером, перекласти терміни з англійської, пригадати відомі прислів'я та приказки, поділитися знаннями з безпеки в інтернеті, розгадати ребуси та анаграми, пригадати відомі постаті в галузі ІКТ.
Також протягом "Тижня наук" здобувачі освіти мали змогу ознайомитися з інформаційними стендами:
1. «Науки в народних прислів’ях»;
2. Тижню природничих наук .
Прийняти участь в конкурсі малюнків до Дня Землі на тему: «Природа - наш дім».
Всі заходи були спрямовані на розвиток творчої фантазії; логічного мислення; уміння орієнтуватися в інформаційному просторі; підвищення інтересу до вивчення фізико-математичних дисциплін; розвиток пізнавальної діяльності; формування необхідності, відповідальності, креативності, що сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності здобувачів освіти: уяви, спостережливості, здатності до абстрагування, порівняння.
Кожен вчитель завжди прагне якомога більше зацікавити здобувачів освіти предметом, який він викладає, бо це – запорука успішного навчання. Таку мету ставили перед собою вчителі при плануванні та проведенні заходів предметного тижня.