Тренінг з елементами ділової гри “Конфлікти. Чи завжди Клієнт правий?”
Під час виробничої практики здобувачі освіти, чий вибір зупинився на отриманні професій сфери послуг, бачать різні ситуації, які трапляються на робочих місцях підприємств. Перед ними, як майбутніми фахівцями рано чи пізно постають питання "Як правильно діяти під час конфліктних ситуацій? Чи завжди клієнт правий?"
02 та 05 грудня 2022 року для здобувачів освіти ІІ-ІІІ курсів за професіями "Кухар, офіціант", "Перукар (перукар-модельєр)" практичним психологом Аліною ЧЕРНЕЦЬКОЮ та викладачами предметів професійно-теоретичної підготовки "Організація обслуговування" Наталією ОРЛОВСЬКОЮ, "Перукарська справа" Іриною ШВЕЦЬ були проведені тренінги з елементами ділової гри на тему "Клієнт завжди правий? Конфлікти в ресторані", "Чи завжди правий клієнт? Конфлікти в салоні краси". Здобувачам освіти була надана необхідна теоретична інформація та змодельовані конфліктні ситуації, що можуть трапитися під час обслуговування відвідувачів у закладах ресторанного господарства та салонах краси, які їм було запропоновано розіграти в малих групах та знайти декілька варіантів вирішення конфлікту.
Сподіваємося, що отримані практичні навички дій в тій чи іншій конфліктній ситуації стануть у нагоді під час подальшої професійної діяльності здобувачів, сприятимуть роботі у дружній атмосфері!