"ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ М. КИЄВА"

burger

Цифрова безбар’єрність

«Безбар’єрність є ключовим принципом цифрової інклюзії, оскільки вона гарантує, що всі користувачі мають однакові можливості використовувати технології і інтернет для збільшення своєї продуктивності, розвитку своїх навичок та підвищення якості життя. Безбар’єрний державний портал Дія. Цифрова освіта  зможе допомогти збільшити інноваційний потенціал країни, стимулюючи інтерес до навчання серед молоді, світчерів та ВПО, створюючи можливості для розвитку економіки країни» 

Валерія Іонан, заступник міністра цифрової трансформації зпитань євроінтеграції

Платформа Дія.Цифрова освіта  створена таким чином, щоб нею могли користуватися люди з різними формами інвалідності. Інтерфейс розроблений з чіткими, розбірливими шрифтами, високим колірним контрастом і простим макетом, щоб полегшити навігацію для людей з когнітивними порушеннями або порушеннями зору. Також на платформі доступний альтернативний текст для зображень, субтитри для відео та аудіоописи для мультимедійного контенту, щоб зробити його доступним для користувачів з порушеннями зору або слуху.

На платформі доступний освітній курс «Безбар’єрна грамотність». Це 8 серій про основні принципи безбар’єрності на прикладі повсякденних життєвих ситуацій. 

Також на порталі Дія з’явився новий розділ — Дія.Безбар’єрність, який спростить комунікацію з державою для літніх людей, людей з інвалідністю та інших груп населення, для яких раніше держпослуги не завжди були зручними й дружніми. Адже зараз, коли запроваджується безбар’єрність на всіх рівнях – від будівництва пандусів до доступності робочих місць, дуже важливо, щоб жодних перешкод не було й на цифровому рівні. «Держава у смартфоні» має бути максимально дружньою до будь-якого користувача, зокрема літніх людей, людей з інвалідністю.
На «Дія. Безбар’єрність» викладено інформацію, як отримати пільги, послуги, документи, допомогу, дізнатися про свої права та можливості. Розділ є містком, а в цьому випадку доречно сказати – зручним пандусом між онлайн- і офлайн-сервісами держави для тих, хто цього особливо потребує.