Методичний кабінет
Будь яка праця стає творчістю, якщо ти в неї вкладаєш душу
В.О. Сухомлинський
Діяльність педагогічного колективу Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний коледж технологій та дизайну» спрямована на реалізацію вимог Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Положенням про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах», Державної національної програми «Освіта», Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, Указу Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні».
Методична робота у Коледжі організована згідно з Положенням про методичну роботу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Структура методичної роботи забезпечує функціонування, удосконалення та розвиток з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, надає можливість здійснювати неперервну освіту, готувати фахівців, адаптованих до життя в нових умовах ринкових відносин, що дасть можливість їм адаптуватися до швидкої зміни на ринку праці, здійснювати перенавчання незайнятого населення, можливість отримувати додаткову професію, підвищувати свій професійний рівень.
Методична робота з педагогічними кадрами спрямована на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовку викладачів і майстрів до роботи в нових умовах, залучення до науково-дослідницької, експериментальної діяльності із запровадженням інноваційних технологій у освітній процес, створення інформаційного освітнього простору, сучасного інноваційного інклюзивного середовища.
Завдання методичної роботи:
дидактичні:
- формування професійних, ключових, предметних, соціальних компетентностей здобувачів освіти;
- розвиток творчої активності кожного суб’єкта навчання;
- забезпечення й стимулювання саморозвитку та самоактуалізації особистості;
- розвиток науково-дослідницьких навичок здобувачів освіти;
- підвищення рівня навчальних досягнень;
- удосконалення системи контролю навчальних досягнень здобувачів освіти.
педагогічні:
- системне впровадження в педагогічну практику сучасних інноваційних технологій, які забезпечують компетентнісний підхід до освітнього процесу;
- розвиток мотиваційної сфери до свідомої самостійної діяльності з професійного й особистісного вдосконалення педагогів;
- збагачення педагогічних працівників знаннями теоретичних і практичних досягнень, передового досвіду, методичної науки;
- координація колективних форм і методів роботи;
- створення умов для постійного професійного удосконалення педагогів.
Основні функції методичного кабінету:
- впровадження інновацій;
- вивчення професійного рівня викладачів, майстрів виробничого навчання і творчих здібностей здобувачів освіти;
- консультації;
- стажування молодих спеціалістів;
- науково-методичне інформування;
- масові заходи з викладачами та майстрами виробничого навчання;
- участь в атестації викладачів та майстрів виробничого навчання.
Основні напрямки методичної роботи:
Планування:
- перспективного плану методичної роботи училища;
- щорічного та місячного плану роботи методиста;
- графіку підвищення кваліфікації викладачів;
- координація роботи методичних комісій;
- плану вивчення передового досвіду викладачів та майстрів в/н;
- графіку відкритих уроків, виховних заходів;
Участь у плануванні: - роботи навчального закладу;
- роботи методичних комісій;
- виховної роботи;
- роботи педради.
Організація: - роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- науково-методичної роботи педагогічних працівників;
- узагальнення і популяризації перспективного педагогічного досвіду;
- атестації педагогічних працівників;
- участі викладачів в науково-практичних конференціях;
- відкритих занять;
- виставок науково-методичних робіт педагогічних працівників та творчих робіт учнів.
Контроль за: - виконанням плану-графіка: атестації педагогічних працівників, взаємовідвідування навчальних занять викладачами та майстрами, проведення відкритих занять;
- веденням навчально-методичної документації;
- проведенням консультацій та додаткових занять;
- діяльністю методичних комісій;
Звітність: - щорічний звіт про методичну роботу;
- впровадження нових педагогічних технологій в освітній процес.
Створення: - науково-дослідницької діяльності;
- проектної діяльності;
- зразків нової навчально-методичної документації.